۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۰۰

برگزاری اختتامیه مسابقه ملی نگاه سرخ در گرگان

برگزاری اختتامیه مسابقه ملی نگاه سرخ در گرگان

گرگان -  خبرگزاری مهر: مراسم اختتامیه دومین مسابقه ملی عکس عاشورایی " نگاه سرخ " با دعوت از 760 شرکت کننده این مسابقه در شهر گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آیین اختتامیه این مسابقه ملی، 72 قطعه عکس از 50 هنرمند عکاس شنبه هفته آینده به نمایش گذاشته خواهد شد

این مسابقه که با دریافت فایل عکس های 760 نفر از شرکت کنندگان از سراسر استانهای کشور به تعداد 5082 اثر در دو بخش "عکس عاشورایی" و " مسجد" با دوربین عکاسی و تلفن همراه برگزار شد که در نهایت با نظر پنج داور حرفه ای از عکاسان استانی و کشوری، نفرات برتر آن انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.
 
جوایز برگزیدگان طبق آیین نامه فراخوان در دو موضوع ذکر شده به تفکیک دوربین حرفه ای و تلفن همراه به ضمیمه لوح و تندیس خواهد بود.
 
نخستین دوره این مسابقه عکس در سال گذشته (1390) در موضوع محرم با دوربین و تلفن همراه و با داوری سه تن از داوران استانی برگزار شد که 72 قطعه عکس به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.
 
برگزیدگان اولین دوره جوایز خود را شامل کمک هزینه سفر عمره مفرده به مبلغ هفت میلیون ریال به تعداد دو نفر و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ چهار میلیون ریال به تعداد 5 نفر و نیز تندیس و لوح مربوطه را دریافت کردند.
کد خبر 2005221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha